31.07.2010 22:46

Tak začínáme

Tak jsem se odhodlal, vytvořit webovky o Renaultu Mégane, tak snad se mi to alespoň trošku povede, jsem totiž absolutní amatér.Již dost dlouhou dobu se zabývám historií různých výrobců automobilů, prostě mě zajímá vše, co se točí kolem aut. Nyní třetím rokem vlastním Renalt Mégane I, tzv. phase 2 (aneb. po faceliftu), s motorem 1.6 16V, tak jsem se začínal podrobněji zabývat Mégany, jsem i v několika diskuzních fórech (Česko, Slovensko ale např. Polsko, Bulharsko, Chorvatsko, Rusko, Německo, Francie, Anglie, Severní Amerika, Argentýna apod.), Nikde jsem ale nenalezl podrobnější historii tohoto modelu, i když si myslím, že by si to zasloužil, vždyť je to jedno z nejrozšířenějších aut. Někdo asi řekne, vždyť je to jen auto, které má za úkol odvézt hlavně rodinu z bodu A do bodu B, ale mě jde spíš o to, že i když je to tak "obyčejný" automobil, tak zase není tak obyčejný pohodlým, výbavou a různými vychytávkami (které ale někdy bohužel přinášely i problémy), zde možná platí okřídlené přísloví starých automechaniků, co v autě není, se nepokazí, ale co si budeme nalhávat, pokuď vše funguje jak má, tak jsou to příjemné věci. No a o tom, co Vám Mégane nabízí, bych se chtěl na těchto stránkách rozepsat, ale např. bych Vám chtěl zveřejnit i tipy motorů a pokuď možno i s jejich kódovým označení, ale jinak bych se chtěl spíše věnovat té historii a současnosti, než technickým otázkám, od toho tu jsou jiní, tak Vám přeji příjemné počteníčko, Roman.

—————

Zpět


Kontakt

Renault Mégane

Verměřovice 46
56152 Verměřovice